MAX LEENHOUWERS
Keep smiling, keep dreaming, keep living
BYE MAX
vrijdag 26 juli 2013, 11:26
Cilly
Lieve Max,
Iedere keer vloeien er weer nieuwe gedichtjes uit mijn pen.
Waar ik je lieve mama deelgenoot van maak.
Om haar op mijn manier te laten voelen,dat ik altijd aan jullie allemaal denk.
Heb een paar weken ons trouw onderonsje.verstek moeten laten gaan.
Ruggetje was de spelbreker,even pas op de plaats.
Je kamermaatje Junior heeft zijn 25 verjaardag gevierd !
En dat was een heel speciale verjaardag voor iedereen.
Maar voor hem in t bijzonder.
We hebben na een jaar uitsluitend ons gezin.
Weer veel lieve vrienden familie en ieder die ons een warm Hart toedraagt.
In ons sociale leven ontmoet.
Het gaat ons goed!
Volgende week weer de 2 mnd controlle .
Altijd heel spannend,waar we allemaal last van hebben.
Daarna weer positief door!!
Deze keer op deze manier bij gepraat hebbende.
Kom weer gauw naar je toe vriendje!!
Van dag 1 hadden we iets speciaals samen.dat gaat nooit meer over!!
Lieve groetjes
DX Cilly
Iedere keer vloeien er weer nieuwe gedichtjes uit mijn pen.
Waar ik je lieve mama deelgenoot van maak.
Om haar op mijn manier te laten voelen,dat ik altijd aan jullie allemaal denk.
Heb een paar weken ons trouw onderonsje.verstek moeten laten gaan.
Ruggetje was de spelbreker,even pas op de plaats.
Je kamermaatje Junior heeft zijn 25 verjaardag gevierd !
En dat was een heel speciale verjaardag voor iedereen.
Maar voor hem in t bijzonder.
We hebben na een jaar uitsluitend ons gezin.
Weer veel lieve vrienden familie en ieder die ons een warm Hart toedraagt.
In ons sociale leven ontmoet.
Het gaat ons goed!
Volgende week weer de 2 mnd controlle .
Altijd heel spannend,waar we allemaal last van hebben.
Daarna weer positief door!!
Deze keer op deze manier bij gepraat hebbende.
Kom weer gauw naar je toe vriendje!!
Van dag 1 hadden we iets speciaals samen.dat gaat nooit meer over!!
Lieve groetjes
DX Cilly
donderdag 18 juli 2013, 22:54
mama
Maxie, morgen 19 juli, de verjaardag van je broertje, 26 jaar alweer. Maar ook de eerste keer dat ik niet op de 19e bij je ben..... Maar Marius zal ff op het bankje komen zitten, maar in gedachten ben ik natuurlijk bij je. dikke kus.xxxxx mama
vrijdag 12 juli 2013, 08:24
Mama
Lieve Max, zie hieronder een mooi gedicht van Nelson Mandela...... mis je jongen.xxxxx
WIJZE WOORDEN VAN EEN GROOT MAN - NELSON MANDELA
'LOSLATEN'
Loslaten betekent niet dat het me niet meer uitmaakt, het betekent dat ik het niet voor iemand and...ers kan doen.
Loslaten betekent niet mijzelf afsluiten,
het is het besef dat ik een ander niet kan beheersen.
Loslaten betekent machteloosheid toegeven,
wat betekent dat ik het resultaat niet in handen heb.
Loslaten betekent niet in het middelpunt staan en alles beheersen,
maar anderen toestaan hun eigen weg te gaan.
Loslaten betekent niet treiteren, schelden of ruzie maken,
maar zoeken naar eigen tekortkomingen en die verbeteren.
Loslaten betekent niet alles naar eigen hand zetten,
maar elke dag nemen zoals hij komt.
Loslaten is niet spijt hebben van het verleden,
maar erdoor groeien en leven in het hier en nu.
Loslaten betekent niet oordelen, maar de ander toestaan mens te zijn.
Loslaten betekent niet ontkennen, maar accepteren.
Loslaten betekent niet zorgen voor, maar geven om.
Loslaten betekent minder vrezen en meer beminnen.
WIJZE WOORDEN VAN EEN GROOT MAN - NELSON MANDELA
'LOSLATEN'
Loslaten betekent niet dat het me niet meer uitmaakt, het betekent dat ik het niet voor iemand and...ers kan doen.
Loslaten betekent niet mijzelf afsluiten,
het is het besef dat ik een ander niet kan beheersen.
Loslaten betekent machteloosheid toegeven,
wat betekent dat ik het resultaat niet in handen heb.
Loslaten betekent niet in het middelpunt staan en alles beheersen,
maar anderen toestaan hun eigen weg te gaan.
Loslaten betekent niet treiteren, schelden of ruzie maken,
maar zoeken naar eigen tekortkomingen en die verbeteren.
Loslaten betekent niet alles naar eigen hand zetten,
maar elke dag nemen zoals hij komt.
Loslaten is niet spijt hebben van het verleden,
maar erdoor groeien en leven in het hier en nu.
Loslaten betekent niet oordelen, maar de ander toestaan mens te zijn.
Loslaten betekent niet ontkennen, maar accepteren.
Loslaten betekent niet zorgen voor, maar geven om.
Loslaten betekent minder vrezen en meer beminnen.
donderdag 27 juni 2013, 21:46
elke dag een traantje.
nooit vergeet ik jou.
Max ik mis je.
nooit vergeet ik jou.
Max ik mis je.
donderdag 27 juni 2013, 21:44
woensdag 19 juni 2013, 22:03
Mama
He lieve Max,
Vandaag net als alle afgelopen maanden op de 19e, was ik weer bij je om 16.45 uur, samen met M op het bankje bij je graf gezeten.
Wat is het daar toch fijn, rustig, mooi, en vredig, met op de achtergrond de stadse geluiden waar jij niet zonder kon..... Volgende maand ben ik er voor de 1e keer niet, dan verjaart je broertje, broer Konijn, hahaha, maar dat zul je me zeker vergeven. We zijn ook druk bezig met de steen voor op je graf, dan wordt het helemaal je plekkie... Max, mama moet zo ontzettend veel aan je denken, heb ook enorm verdriet, mis je. Mis gewoon alles van je. dikke kus.xxx madre
Vandaag net als alle afgelopen maanden op de 19e, was ik weer bij je om 16.45 uur, samen met M op het bankje bij je graf gezeten.
Wat is het daar toch fijn, rustig, mooi, en vredig, met op de achtergrond de stadse geluiden waar jij niet zonder kon..... Volgende maand ben ik er voor de 1e keer niet, dan verjaart je broertje, broer Konijn, hahaha, maar dat zul je me zeker vergeven. We zijn ook druk bezig met de steen voor op je graf, dan wordt het helemaal je plekkie... Max, mama moet zo ontzettend veel aan je denken, heb ook enorm verdriet, mis je. Mis gewoon alles van je. dikke kus.xxx madre
zondag 12 mei 2013, 19:48
Voor ALTIJD MAMA!!
Verleden,nu en toekomst!!
Mama mocht je worden,
2 prachtige zoons aan je toevertrouwd!
Niets kan daar ooit aan veranderen...
Op een andere manier en invulling...
Maar MAMA blijf je voor ALTIJD!!
Ik stuur dit mooie gedichtje namens Max.
In tegenwoordige tijd!
Wij hebben samen ons geheimpjes...
Lieve Mama er wordt boven een feestje gehouden voor al die mama,s.
Jullie beneden ook toch !
Groetjes aan mijn broer Bob,en de andere...
Verleden,nu en toekomst!!
Mama mocht je worden,
2 prachtige zoons aan je toevertrouwd!
Niets kan daar ooit aan veranderen...
Op een andere manier en invulling...
Maar MAMA blijf je voor ALTIJD!!
Ik stuur dit mooie gedichtje namens Max.
In tegenwoordige tijd!
Wij hebben samen ons geheimpjes...
Lieve Mama er wordt boven een feestje gehouden voor al die mama,s.
Jullie beneden ook toch !
Groetjes aan mijn broer Bob,en de andere...
vrijdag 03 mei 2013, 18:45
Madre
Ik lag heerlijk te dromen...
Op een plekje in t gras.
Het leek alsof ik voor heel even.
Een ongehoorzame Engel was.
Ik had gekleurde grote vleugels
En ik kon dansen met de wind.
Ik zweefde boven alle wolken.
Waar zich het pad van Licht bevindt.
Verrast en vol blijdschap
Vloog ik naar de poort van Goud.
Nieuwsgierig nam ik een kijkje.
Wat zich daar verborgen houdt.
Ik hoorde er vrolijke stemmen.
Er werd gezongen,er klonk gelach.
Bij mij vloeiden de tranen.
Ik sloot de deur weer en dacht:
" De hemel is prachtig en gezellig.
De engelen zijn blij en vieren feest.
Ze helpen de mensen op aarde.
Vol dankbaarheid en onbevreesd.
Ze ontdoen ons van zorgen .
Ze staan ons bij in donkere tijd.
Ze tonen ons de ware liefde.
In volledige tevredenheid.
Ik deed mijn ogen weer open.
Mijn hart sloeg met blijde slag.
Ik sprong op en maakte een dansje.
Ik ben klaar voor deze dag!
Op een plekje in t gras.
Het leek alsof ik voor heel even.
Een ongehoorzame Engel was.
Ik had gekleurde grote vleugels
En ik kon dansen met de wind.
Ik zweefde boven alle wolken.
Waar zich het pad van Licht bevindt.
Verrast en vol blijdschap
Vloog ik naar de poort van Goud.
Nieuwsgierig nam ik een kijkje.
Wat zich daar verborgen houdt.
Ik hoorde er vrolijke stemmen.
Er werd gezongen,er klonk gelach.
Bij mij vloeiden de tranen.
Ik sloot de deur weer en dacht:
" De hemel is prachtig en gezellig.
De engelen zijn blij en vieren feest.
Ze helpen de mensen op aarde.
Vol dankbaarheid en onbevreesd.
Ze ontdoen ons van zorgen .
Ze staan ons bij in donkere tijd.
Ze tonen ons de ware liefde.
In volledige tevredenheid.
Ik deed mijn ogen weer open.
Mijn hart sloeg met blijde slag.
Ik sprong op en maakte een dansje.
Ik ben klaar voor deze dag!

