MAX LEENHOUWERS
Keep smiling, keep dreaming, keep living
BYE MAX
woensdag 21 november 2012, 14:13
cil stalenburg
Lieve onbekende Max, ben zo gegrepen door dit verhaal.
Wat kan een mens meer zeggen dan heel veel sterkte voor de familie en vrienden.
Je hebt niet vergeefs geleefd, een ster erbij aan het firmament.
Rust heel zacht en vredig.
Wat kan een mens meer zeggen dan heel veel sterkte voor de familie en vrienden.
Je hebt niet vergeefs geleefd, een ster erbij aan het firmament.
Rust heel zacht en vredig.
woensdag 21 november 2012, 14:07
Casparov
Hey Max,
Ik hoop dat je zo trots op jezelf bent als alle mensen die hier een bericht achterlaten, en overal aan je denken.
Je hebt in je veels te korte leven dingen bereikt waar ik, en iedereen met mij alleen maar van kunnen dromen.
Je bent een voorbeeld voor zoveel mensen. Door je positieve blik, en je gave om anderen te inspireren heb je mij een beter mens gemaakt.
Wat mij betreft heb jij het beste met je leven gedaan dat een mens kan doen.Je hebt de wereld een stukje beter gemaakt!
Bedankt daarvoor
slaap zacht.
x
Ik hoop dat je zo trots op jezelf bent als alle mensen die hier een bericht achterlaten, en overal aan je denken.
Je hebt in je veels te korte leven dingen bereikt waar ik, en iedereen met mij alleen maar van kunnen dromen.
Je bent een voorbeeld voor zoveel mensen. Door je positieve blik, en je gave om anderen te inspireren heb je mij een beter mens gemaakt.
Wat mij betreft heb jij het beste met je leven gedaan dat een mens kan doen.Je hebt de wereld een stukje beter gemaakt!
Bedankt daarvoor
slaap zacht.
x
woensdag 21 november 2012, 14:04
Jantine en Anton
Lieve Max,
Kort, maar intensief gekend. Anton door samen met je de Alpe 4 maal te beklimmen, Jantine door intensief contact met je te hebben over alle communcatie omtrent TeamGemco. "Er staat een spelfout op de website, kun je het aanpassen?". Perfectionist en niet te beroerd om waardering te laten blijken! Je hebt diepe indruk op ons gemaakt en hebt ons geinspireerd. We zullen je nooit vergeten!
Liefs,
Jantine en Anton
Kort, maar intensief gekend. Anton door samen met je de Alpe 4 maal te beklimmen, Jantine door intensief contact met je te hebben over alle communcatie omtrent TeamGemco. "Er staat een spelfout op de website, kun je het aanpassen?". Perfectionist en niet te beroerd om waardering te laten blijken! Je hebt diepe indruk op ons gemaakt en hebt ons geinspireerd. We zullen je nooit vergeten!
Liefs,
Jantine en Anton
woensdag 21 november 2012, 13:53
Paul Raats
Max, Ik heb je leren op de AlpeD'huez in 2011, en wat een ongelofelijke indruk als mens heb jij toen op mij gemaakt tijdens tijdens ons korte gesprekje. Maar ook als wielrenner hoe je met jouw mountainbike voor mij op de motor deze bergtop meerdere malen opreed. Heb je berichten vaak gevolgd tot deze morgen ik het nieuws vernam...... Een man met een zeer groot karakter is van ons heengegaan. Rust zacht.
Veel liefde en sterkte toegewenst aan de familie en zijn naaste omgeving.
Mijn herinnering aan jou is bijgesloten !
Paul Raats
Veel liefde en sterkte toegewenst aan de familie en zijn naaste omgeving.
Mijn herinnering aan jou is bijgesloten !
Paul Raats
woensdag 21 november 2012, 13:51
Henk Horsten
Jij was een geweldig persoon. Een voorbeeld voor anderen!! Rust zacht.
woensdag 21 november 2012, 13:50
Marlies
Lieve lieve Max, het is alweer 3 jaar geleden dat ik je heb leren kennen. We hebben samen gevochten om je WSW-indicatie voor elkaar te krijgen, zodat je kon blijven werken, wat je zo graag wilde. Ik als jouw jobcoach en jij als mijn altijd even goed gehumeurde, positieve, optimistische en soms koppige cliënt hebben we heel wat tijd samen door gebracht en is onze samenwerking uitgegroeid tot een hechte vriendschap.
Wat ben ik blij dat ik zoveel leuke dingen samen met je heb mogen meemaken, samen de Alpe du6 beklommen dit jaar en een goede doelen actie op touw gezet bij Sem op school en nog zoveel meer.
Jij liet mensen stralen, gaf hun kracht, ondanks jouw eigen ziekte was je er altijd voor iedereen. Thanks daarvoor Max!! Je bent een echte kanjer!!
Een lege plek, een groot gemis, fijne herinneringen zijn er al, jou te mogen kennen is zo fijn, je los laten doet zoveel pijn. Een plekje in mijn hart, had je al snel veroverd, gewoon omdat jij bent wie je bent…… MAX. Dit plekje blijft van jou en ik zal je ontzettend gaan missen.
Dikke knuffel en kus Marlies
Wat ben ik blij dat ik zoveel leuke dingen samen met je heb mogen meemaken, samen de Alpe du6 beklommen dit jaar en een goede doelen actie op touw gezet bij Sem op school en nog zoveel meer.
Jij liet mensen stralen, gaf hun kracht, ondanks jouw eigen ziekte was je er altijd voor iedereen. Thanks daarvoor Max!! Je bent een echte kanjer!!
Een lege plek, een groot gemis, fijne herinneringen zijn er al, jou te mogen kennen is zo fijn, je los laten doet zoveel pijn. Een plekje in mijn hart, had je al snel veroverd, gewoon omdat jij bent wie je bent…… MAX. Dit plekje blijft van jou en ik zal je ontzettend gaan missen.
Dikke knuffel en kus Marlies
woensdag 21 november 2012, 13:44
Rop
Max, inspiratiebron, held voor velen!
Rust zacht....
Rop
Rust zacht....
Rop
woensdag 21 november 2012, 13:35
Mike de jong
Max, heb maar kort met je mogen werken.. maar lang genoeg om te weten wat voor fantastische gozer jij was! hopelijk nog steeds ergens! rust zacht!
woensdag 21 november 2012, 13:29
Jhoop!
Eindelijk rust....
Sterkte met het verlies van onze kanjer!
Sterkte met het verlies van onze kanjer!
woensdag 21 november 2012, 13:27
Maryse
Lief mooi sociaal optimistisch mens!
You can wait for the storm to pass or learn how to dance in the rain. Jij danste..
Eeuwig zonde..Heel veel sterkte voor jouw familie en vrienden
You can wait for the storm to pass or learn how to dance in the rain. Jij danste..
Eeuwig zonde..Heel veel sterkte voor jouw familie en vrienden
