MAX LEENHOUWERS

Keep smiling, keep dreaming, keep living
BYE MAX
vrijdag 23 november 2012, 10:09

Ton en Marèse

Max,

niets dan bewondering voor jou....

Marius, Nixole en alle betrokkenen, heel veel sterkte met dit grote verlies.
vrijdag 23 november 2012, 09:10

Beste familie en vrienden van Max!

In het klokske zag ik dat max is overleden! Op internet las ik hoe goed hij met de ziekte omging! Echt heel moedig!
Max zat een paar jaar bij ons in de klas op de horizon ( sevenum)
Heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie zoon, broer, familielid, vriend!
Joyce heijnen
vrijdag 23 november 2012, 08:45

Djamel Ammar

Max, ik ken je niet zo goed, alleen van naam eigenlijk. Toch wil ik van de gelegenheid gebruik maken om al je dierbaren sterkte te wensen. Ik hoop dat je een goed plekje krijgt daarboven, want als ik de mensen om me heen hoor, dan was je een fantastisch mens en zal je dat altijd blijven.

Djamel Ammar
vrijdag 23 november 2012, 07:52

Elly&Toon

Lieve Steph, Syl en Bob,

Helaas Max niet echt gekend maar wij denken aan jullie....veel sterkte bij ' t verwerken van dit grote verlies...
Lfs Elly, Toon
vrijdag 23 november 2012, 07:47

ome peer

ach Max,

wat nou zo'n zonde is
dat ik dit schrijf
en dat jij
dat jij het niet meer kunt lezen
vrijdag 23 november 2012, 07:11

Resi & Edu

Rust zacht lieve Max.

Heel veel sterkte gewenst voor de familie, vrienden en Kelly.
vrijdag 23 november 2012, 03:11

Waiyn

Lieve Max,

Ik wil je heel erg bedanken voor gewoon te zijn zoals je bent.
Een echte vechter, doorzetter, sterk en zo vrolijk en positief.
Je bent mijn grote inspiratiebron!
LIVE LIFE TO THE MAX!

Rust zacht Max.
Ik wens jouw familie en vrienden heel veel sterkte met dit groot verlies.

Liefs, Waiyn
vrijdag 23 november 2012, 01:26

Maikel Hoed

Max, ik kan een hele hoop leren van hoe jij in het leven stond.
Je zag overal het positieve van in, en ondanks je ziekte was je altijd aan het lachen. Ik hoop dat je eindelijk rust hebt gevonden.

Heel veel sterkte voor de familie met dit verlies.

LIVE LIFE TO THE MAX!!
vrijdag 23 november 2012, 00:11

René Verbruggen

Veel te vroeg aan de finish.....

Max, ik heb je helaas niet mogen leren kennen maar toch raakt jouw overlijden mij. Rust zacht.

Van mensen zoals jij krijgen wij onze inspiratie. Die gedachte zal mij sterken bij mijn eerste Alpe d'HuZes in juni.

We wensen je familie en vrienden veel sterkte toe in de komende tijd.

René en Gertruud Verbruggen
Yamile en Andres
vrijdag 23 november 2012, 00:06

Marijn Noor

Gevochten tot het laatst, in de reis naar het einde van de nacht!

veel sterkte aan iedereen!

Marijn Noor Fee Lieve